lørdag 2. januar 2010

Godt nytt år!

Godt nytt år, og takk for det gamle!

Jeg kan ikke med hånden på hjertet si at dette vært det helt mest fantastiske året, men det har jaggu vært fyllt med herlige dager som kom og gikk lell.

"Horas non numero nisi serenas"


Nytt år, nye muligheter og det går mot vår!


Jeg har en gammel kunde fra min tid som selger som lagt sin elsk på meg og tilbyr sine tjenester så fort hun mener hun har noe spennende å komme med. Oftest til bursdag og jul, men det ramler ofte ned et par brev i postkassa mi derimellom og. Håndskrevet.

Hun er nemlig synsk. Jobber som "spådame" og sender meg et brev med en "reading" når det er noe hun synes jeg burde vite.  Som når et nytt år står for døra...

Utrolig søt liten dame, vars brev har blitt et  koselig lite innslag oppkrupet i sofakroken med tekoppen i ny og ne'.


Enlig henne skal jeg i år bla:

* Få en god slant helt uventet, som gjør at jeg tar en reise.

*Få en ny veldig god venn i forbindelse med en hobby.

*Få vise nye sider og talenter i forbindelse med jobb.

*Gjenoppta kontakten med noen jeg glemt hvorfor jeg var glad i.

*Bruke mye tid på venner og på å tenke på fremtiden.

* Møte min store kjærlighet og bli samboer.

*Jeg slutter å røyke i forbindelse med sommerferien.


Busy year med andre ord...  ;)


Sånn rent personlig tror jeg uansett 2010 vil bli et bra år!




Jeg opererer ikke med nyttårsforsetter, men har som de fleste en plan lell. La oss heller kalle det "ting jeg lover meg selv at jeg skal få til". Forskjellen fra forsetter er som tydelig fremkommer enorm...

Jeg skal bli enda flinkere til å bruke fritiden min til fornuftige ting. Ergo skal jeg prøve å slite meg fra meg selv og dra ned på den dyrbare "Åsa-tiden", (Les; klippe mindre tånegler i sofaen og drikke mindre rødvin i vinduet) og komme meg ut i skog og natur og dra meg meg mine tånegleklippende og rødvinsdrikkende venner på det! :)






Jeg skal reise til varmen ila. de neste par-tre månedene og lade slitne batterier.
Det frister faktisk litt å reise helt mutters alene og bare ta det helt med ro, klippe tånegler og drikke rødvin...






Flytte. Jeg skal flytte. Det skal jeg ila. året. Yes...
(Nå er det siste gang på mange år!)




Jeg skal lære meg å lage mat! Eller ihvertfall bli bedre på det.
Vel, jeg skal ihvertfall lære meg å lage et eller annet...






Sån ellers skal jeg kose meg med de herlige ungene mine, spise god mat, drikke god vin, gå lange turer, ta en skikkelig digg sommerferie og leke som en liten unge!








Så takk for det gamle, og godt nytt år!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar