fredag 8. januar 2010

Kopulering, formering og cløtchhåndtering...

Jeg er fryktelig opphengt i bil og trafikk om dagen ser jeg.

Når jeg tenker meg om så går jeg litt i hi om vinteren. Jeg er fint lite sosial, jeg drikker lite, jeg går nesten aldri ut å spiser, jeg går sjelden på kino, jeg dater ikke, jeg...

Herregud, jeg er blitt autofil!



Jeg vet hvorfor byen var tom for biler i jula. De var ikke på ferie. De var innendørs og kopulerte, for så å  spy ut små isete avkom 4 Januar. Det er ikke de samme bilene. De har formert seg og sakte men sikkert overtatt byen!!!

I tillegg har hele køen den umiskjennelige stanken av mishandlet og sakte døende cløtch.

Selv har jeg blitt en habil cløtcher som en del av mitt nyttårsforsett "god som gull", så min sti er ren!

Jeg har igrunn ikke så mye annet valg siden mine biler alltid velger å straffe meg på de mest oppfinnsomme måter når jeg er slem og kjører som ei kjerring. Og av en eller annen grunn driter jeg overraskende nok ikke penger. Det gjør dessverre uten unntak alltid vedkommende i bilen foran meg. Det stinker køcløtch, noe som medfører at jeg må slå av vifta og heller fryse ihjel for å ikke marinere min kjære firhjuling med spy fra innsiden.

Det positive med frysedelen er at kulde gjør litt mer interessante og positive ting med hunkjønn enn hankjønn.

Nå er det jo strengt tatt ikke noen annen i bilen som jeg stolt kan strutte for, så det ender oftest med at jeg sender en mms til min bestevenninne som dessverre sjelden er særlig imponert. Jeg mistenker henne for å ha en i overkant varm jakke, og at hun i bunn og grunn bare er misunnelig.




Apropå sitroner...

Det anbefales til opplysning IKKE å oppbevare rødvin på tom Fun flaske, for å så blande "saft" av denne klokken seks om morgen før du helt har våknet. Dagen blir bare ikke helt den samme når du har startet den med å spy i oppvaskkummen og må gulpe sur, utvannet vin resten av dagen...




Jeg har blitt fryktelig huslig i det siste. Jeg har både gått ut med søpla, satt opp et bilde og kjøpt meg strykjern. Sistnevnte var nok det lureste, siden det er begrenset hvor lenge du kan surfe på "nypult hippielook" som snart 30-åring. For jeg fyller altså 30 i år...

Min mamma er 30. I hodet mitt.
Hun var 30 når hun fikk min lillebror og det er rundt den tiden jeg sluttet å tenke over alderen hennes.

Hun er altså 30.  Og nå skal  JEG bli det???
Det betyr forresten at hun nå er...eh...oh!

Sorry muttern, jeg skal ikke klage mer...






Sån forøvrig lover jeg at jeg vil bli den mest barnslige, lekne drittungen av en 30 åring dere møtt.

Bare vent!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar