tirsdag 13. oktober 2009


Jeg tror vi får ta en liten oppsummering av de siste årene først.

Etter mange år som selger gikk jeg altså over til å jobbe ved Kundeservice i Opplysningen AS. Noe som viste seg å være noe av de bedre valg jeg gjort, og sitter nå her med en jobb jeg elsker. Masse spennende og utfordrende oppgaver og utløp for mitt inneboende lille sosiale vesen. Helt fantastiske kollegaer, og et miljø som gjør at det hver dag er en sann glede å gå på jobb. Ikke alle forunt, og jeg storkoser meg!

Jeg har i løpet av mine 29 år rukket å få meg to fantastiske små gutter, som er født i 2002 og 2005. Sebastian er en voksen og flink storebror, og Benjamin er en klok liten lillebror som synes storebror er ganske så tøff. Han har selvsagt helt rett... Helt objektivt sett selvsagt... *stolt*

I 1998, 18 år gammel, styrte jeg snuten mot Norge og et år som Au Pair hos en fantastisk fin familie på 5. Rett ut av barndomshjemmet og inn i en rolle som mor/søster/datter hos "familien min" på Greverud. Etter en så god start fikk jeg virkelig sansen for Norge og nordmennene, og her sitter jeg nå 11 år seinere. Nå med egen familie og et liv som inneholder litt av hvert. Litt storbyliv med høyt tempo, litt nerdeliv dypt nedsynket i sofaen og litt familieliv i rolig tempo på landet.

Det var vel igrunn siste 10 årene kort sammenfattet, og så er det vel bare igjen å ta fatt i de neste ti...

To be continued...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar